Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe - reklama, branding, public relations

Komunikowanie promocyjno-wizerunkowe – reklama, branding, public relations to nowy kierunek studiów drugiego stopnia w Instytucie Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej, prowadzony w formie stacjonarnej i niestacjonarnej.

Studiując nowy kierunek, zdobędziesz wiedzę, kompetencje i umiejętności w zakresie:

promocji, reklamy, marketingu i brandingu,

poznania i wykorzystania najnowszych technologii, narzędzi i metod komunikowania marketingowego,

strategii i narzędzi public relations w ramach komunikowania wizerunkowego,

projektowania promocyjnego i grafiki komputerowej,

badania i analizowania fenomenu komunikowania wizerunkowego.

Studia otwierają możliwość pracy w atrakcyjnych branżach, takich jak:

reklama, branding i marketing medialny,

public relations i doradztwo wizerunkowe,

agencje kreatywne i eventowe,

trening i coaching komunikowania wizerunkowego,

organizacja i zarządzanie kampaniami promocyjnymi,

 projektowanie promocyjne, graficzne, DTP i grafika komputerowa,

e-public relations, e-marketing.

Zapraszamy do studiowania nowego kierunku, ponieważ:

wielu młodych i zdolnych ludzi nas ceni, ufa nam i wybiera nasze medialne kierunki,

dbamy o najwyższe standardy jakości kształcenia,

mamy profesjonalną kadrę wykładowców z bogatym doświadczeniem i kompetencjami,

dysponujemy nowoczesną infrastrukturą naukowo-dydaktyczną w Akademickim Centrum Medialnym,

wspieramy rozwój talentów, pasji i umiejętności w zakresie komunikowania promocyjno-wizerunkowego,

przygotowujemy specjalistów zachowujących najwyższe standardy etyki mediów i komunikowania,

u nas studiuje się twórczo i wartościowo, a młodość przeżywa się pięknie w sercu… Krakowa!

Oferowane poziomy studiów i zasady rekrutacji

Studia prowadzone są w formie stacjonarnej albo niestacjonarnej, jako studia drugiego stopnia. Szczegółowe zasady rekrutacji dostępne są po wyborze odpowiedniego poziomu studiów.

Studia drugiego stopnia przeznaczone są dla osób, które posiadają już dyplom ukończenia studiów wyższych (pierwszego stopnia, drugiego stopnia albo jednolitych studiów magisterskich).

Czas trwania: 2 lata (4 semestry)
Uzyskiwany tytuł zawodowy: magister
Możliwość dalszego kształcenia: studia drugiego stopnia, studia podyplomowe, Szkoła Doktorska


Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się w piątki (godziny popołudniowe) oraz w soboty. Niedziele zawsze są wolne. Terminy planowanych zjazdów dostępne są w Kalendarium akademickim, przy czym szczegółowy harmonogram zajęć znany jest najpóźniej na 2 tygodnie przed rozpoczęciem semestru.



Jednostka prowadząca studia (miejsce składania dokumentów)

Wydział Nauki Społecznych - Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej 
e-mail: dm@upjp2.edu.pl
tel.: 12 88 98 810 

strona www: https://idmiks-wns.upjp2.edu.pl/

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Saved