Wydanie repliki/duplikatu legitymacji studenckiej

Student może ubiegać się o wymianę elektronicznej legitymacji studenckiej tj. wydanie jej repliki, a w przypadku utraty lub zniszczenia -  duplikatu. 

Dla kogo

Replika/duplikat legitymacji studenckiej może być wydany wyłącznie osobie, która posiada wgrane do systemu USOS zdjęcie, spełniające wymogi zdjęcia do dokumentu tożsamości
.

Replika ELS wydawana jest w przypadku

  • zmiany danych zawartych na blankiecie legitymacji tj. imienia, nazwiska, numeru PESEL;
  • konieczności uaktualnienia zdjęcia - wyłącznie w uzasadnionych przypadkach;
  • wykorzystania wszystkich wolnych miejsc przeznaczonych na wklejenie hologramu;
  • stwierdzenia wadliwie działającego układu elektronicznego karty, tj. legitymacja nie działa z winy uczelni lub uległa uszkodzeniu (niemechanicznemu) do 1 roku od daty wydania. 

Duplikat ELS wydawany jest w przypadku

  • utraty legitymacji;
  • uszkodzenia ELS, w tym układu elektronicznego karty.

Opłata

Za wydanie repliki legitymacji studenckiej nie pobiera się opłaty. Za wydanie duplikatu pobierana jest opłata w wysokości 33 zł. Opłata naliczana jest w systemie USOS po złożeniu wnisoku. Instrukcja wniesienia opłaty dostępna jest tutaj.

Miejsce składania 

Wniosek o wydanie repliki/duplikatu ELS można złożyć:

UWAGA! Godziny otwarcia Punkt przedłużania i wydawania ELS dostępne są tutaj

.

Pliki do pobrania

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano