Wydanie repliki/duplikatu legitymacji studenckiej
Student może ubiegać się o wymianę elektronicznej legitymacji studenckiej tj. wydanie jej repliki, a w przypadku utraty lub zniszczenia - duplikatu.
Dla kogo
Replika/duplikat legitymacji studenckiej może być wydany wyłącznie osobie, która posiada wgrane do systemu USOS zdjęcie, spełniające wymogi zdjęcia do dokumentu tożsamości.
.
Replika ELS wydawana jest w przypadku:
- zmiany danych zawartych na blankiecie legitymacji tj. imienia, nazwiska, numeru PESEL;
- konieczności uaktualnienia zdjęcia - wyłącznie w uzasadnionych przypadkach;
- wykorzystania wszystkich wolnych miejsc przeznaczonych na wklejenie hologramu;
- stwierdzenia wadliwie działającego układu elektronicznego karty, tj. legitymacja nie działa z winy uczelni lub uległa uszkodzeniu (niemechanicznemu) do 1 roku od daty wydania.
Duplikat ELS wydawany jest w przypadku:
- utraty legitymacji;
- uszkodzenia ELS, w tym układu elektronicznego karty.
Opłata
Za wydanie repliki legitymacji studenckiej nie pobiera się opłaty. Za wydanie duplikatu pobierana jest opłata w wysokości 33 zł. Opłata naliczana jest w systemie USOS po złożeniu wnisoku. Instrukcja wniesienia opłaty dostępna jest tutaj.
Miejsce składania
Wniosek o wydanie repliki/duplikatu ELS można złożyć:
- osobiście w Dziale Nauczania (ul. Kanonicza 9 pok. 111)
- przesyłając na adres: legitymacje.dzn@upjp2.edu.pl
UWAGA! Godziny otwarcia Punkt przedłużania i wydawania ELS dostępne są tutaj